wtorek, 27 stycznia 2015

POCZĄTEK...

Witam wszystkich.

W końcu odważyłam się by założyć bloga. Jak to mówią najtrudniej jest zacząć!! 
Kreatywna Igiełka powstała jakiś rok temu w zaciszach mojego małego światka. Zbierałam się przez ten czas wielokrotnie i zawsze jednak na chęciach się kończyło. Pisanie nigdy nie było moją mocną stroną ,ale za to zostałam obdarzona innymi zdolnościami :)
Od kiedy pamiętam zawsze lubiłam tworzyć. Igiełka często mi towarzyszyła podczas tych wszystkich lat. I chociaż czasami gdzieś była ukryta głęboko w szufladzie ,całkiem zapomniana przez wir życia nastał taki dzień w którym ujrzała światło i zaczęła coraz mocniej świecić.
O czym będzie?
Tematem przewodnim oczywiście HAND MADE. Będzie to miejsce w którym mam zamiar pokazywać moje prace. Dlatego też będą tutaj przeważać głównie zdjęcia.
Póki co najczęściej tworzę w wolnych chwilach ponieważ większość czasu przeznaczam mojej "dwójeczce". Taaaak ,tak jestem również mamą i często właśnie moje dzieci inspirują mnie do tworzenia. Mam nadzieję, że będzie to mile spędzony dla Was czas.
Poniżej kilka zdjęć z moich nieśmiałych początków nowej przygody.














13 komentarzy: